Sağlıklı ve Mutlu Bir Yaşam İçin Öneriler

6 Nisan 2017 Perşembe

GooMass İnternetten Para Kazanma Kiti

Dünyada; çok kazandırdığı için en çok tercih edilen satış ortaklığı sistemini GooMass ile daha yakından tanıyarak, sizde internetten para kazananlar kervanına katılabilirsiniz.


Satış ortaklığı sistemi kısaca; bir başkasına ait olan ürünün satışına aracılık ederek komisyon kazanma işidir ve internette para kazanma yolları içinde en çok tercih edilen yöntemdir.. Bu şekliyle birçok insanın canını yakan ve halende yakmaya devam eden network marketing işinden tamamen farklı bir kategoridedir.

İnternet, birçok insanı aynı platform üzerinde buluşturabilin günümüzün ve geleceğin devasa iş platformlarından biridir. İnternet sayesinde dünyanın tamamı bir pazaryeri haline geldi desek abartmış olmayız. Zira Türkiyenin bir şehrinden japonya' daki birine elinizdeki ürünü tanıtabilir ve satabilirsiniz. Sözü fazla uzatmadan konuya gireyim.

Eğer elinizde sermayeniz ve uzmanı olduğunuz bir alan yoksa, ek gelir sağlamaya ihtiyacınız varsa, interneti kullanıyorum aceba internette geçirdiğim vakitleri nakite çevirebilirmiyim diyorsanız, yapacağınız en iyi şey XTicaret vb. bir affiliate sitesine üye olarak burada kayıtlı ürünlere satış ortağı olmak ve ilerleyen süreçte öğreneceğiniz yöntemlerle bu ürünleri internet vasıtalarını kullanarak tanıtmak suretiyle yapacağınız satışlardan komisyon almaya başlamaktır.

Tabii ben konuya biraz hızlı girdim ancak bu işi yapabilmeniz için elbette ne yapacağınızı bilmeniz gerekiyor. Bunun içinde eğitim almanız gerekiyor. Türkiye' de satış ortaklığı konusunda son yıllık süreçte kayda değer bir altyapı oluştuğunu söyleyebiliriz. Yıllar önce bu işe başlayan insanlar şimdi tecrübelerini, hatalarını, yanlışlarını, doğrularını aktarmaya başladılar. Bu sayede çok kaliteli eğitim setleri ortaya çıkmaya başladı. 

Eğer internetten para kazanma işi ile ilgili araştırma içindeyseniz zaten birçok üründen haberdar olmuşsunuz demektir. Bu konuda ürünlerin detaylarına girmeyeceğim. Ancak benim internetten para kazanma serüvenimde bana yol gösteren kanımca en iyilerden biri olan  GooMass İnternetten Para Kazanma kitinden bahsetmek istiyorum. Eğer bu konuda ciddi iseniz ilk yapmanız gereken iyi bir eğitim seti almaktır.

GooMass Dijital Eğitim Kiti Resmi Web Sitesinden Daha Detaylı Bilgi Almak İçin Bu Linke Tıklayabilirsiniz.

GooMass   

GooMass; internetten para kazanma teknikleri arasında başarısı kanıtlanmış en iyi sistemleri, stratejileri, proğramları, uygulamalı sistemleri ve ihtiyacınız olan bütün kaynakları sunar.  GooMass Kiti aslında bir yazılımdır ve 6 temel eğitim, 7 bonus dijital eğitim, görseller ve videolardan oluşmaktadır.

EĞİTİMLER

Satış Ortaklığı Eğitimi

Bir işi yapabilmeniz için nasıl yapacağınızı bilmeniz gerekiyor. Satış ortaklığı sistemini öğrenmek için çok büyük eğitimler almaya gerek yok ancak belli bir birikime ulaşmadanda bu işi yapma şansınız yok tabiiki. Başarısı kanıtlanmış bu sistemle sadece Türkiyedeki değil Amerika' da faaliyet gösteren Amazon, eBay, Clickbank, WallMart gibi birçok satış ağına üye olarak komisyon kazanmaya başlayabilirsiniz. GooMass' ın en önemli eğitimlerinden olan  Affiliate marketing eğitim rehberi sayesinde bu yöntemi Adan Zye öğreneceksiniz.

ClickBank Eğitimi

Clicbank; merkezi Amerika' da olmakla birlikte dünyanın her noktasına satış yapabilen, %80 lere varan yüksek komisyonlar alabileceğiniz, her 3 saniyede bir satış işleminin gerçekleştiği en önemli satış ağıdır. 30000 den fazla dijital ürünün satışı yapılan site 1998 yılında kurulmuş ve yıllar içinde inanılmaz bir büyüme göstermiştir. Eğer İngilizcenizde varsa Clicbank eğitiminin çok işinize yarayacağını düşünüyorum.

Amazon Associates

Amazon.com' u duymayan varmı bilmiyorum. Varsada şimdi duydunuz. Clicbankta dijital ürünler bulunmakta ancak Amazon.com da fiziksel ürünlerede satış ortağı olma şansınız var. Devasa bir satış platformu. Güvenilir ve geri dönüşüm oranı çok yüksek bir satış ağıdır. Amazon.com satış ortaklığı eğitimi ile başarılı stratejileri ve teknikleri öğrenerek hemen kazanmaya başlayacaksınız.

Xticaret Satış Ortaklığı

XTicaret.com Türkiyenin en çok tercih edilen satış ortaklığı ağlarından biridir. Türkmalı olsun benim olsun diyorsanız tercih edebilirsiniz. Bu işe yeni başlayanların ve İngilizce sorunu olanların tercih edebileceği bir satış ağı. GooMasssın XTicaret eğitim kitabı sayesinde neyi nasıl yapacağınızı bir çırpıda öğreneceksiniz.

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)

Bir ürünü satmak istiyorsanız onu tanıtmak ve insanların önüne getirmek zorundasınız. İnternette bu tanıtım işine SEO deniyor. Yani google' da arama yapan bir kişi sizin ürününüze nasıl ulaşacak. Aramalarda nasıl ilk sıralara çıkacaksınız.? Bunu nasıl yapacağınızı bilmek zorundasınız. SEO rehberi SEO nun tüm ayrıntılarını kapsayan dev bir kaynak; SEO rehberi sayesinde hem organik arama sonuçlarında yükselecek, hem de web sitenize daha çok ziyaretçi trafiği sağlayarak satışlarınızı arttıracaksınız.

Google Adwords Eğitimi

Olmazsa olmaz bir konu olmamakla birlikte bu işi yapacak herkesin bir kenarda tutması gereken Google' ın ücretli reklam platformu Adwords eğitim ile çok kısa süreler içinde müşteri kazanmaya ve satış yapmaya başlayabilirsiniz. Adwords eğitim kitabında bu işin püf noktalarını da bulacaksınız.

VIDEO Eğitim Seti

Görsel eğitim önemi herkesçe malum. Eğitim sürecinin en önemli pekiştiricilerinden olan videolu eğitimler sayesinde, başarıya giden yolda hızla ilerleyeceksin. Satış ortaklığına kısa sürede adapte olacak, etkili kampanyalar, güçlü bloglar oluşturarak sayfalarınızın ziyaretçi sayısını hızla arttıracaksınız.

Yazılım Arayüzü

GooMass bir yazılımdır. Bu şekilde hazırlanmasının çok büyük avantajları vardır. Zira internet o kadar hızlı ilerliyor ki birgünü birgününü tutmuyor. Yazılım arayüzü sayesinde sürekli yenilikler işlenerek güncellenmesi sağlanıyor. Yani gooMass satın aldığınızda asla eskimeyecek, sürekli kendisini yenileyecek bir ürüne sahip oluyorsunuz. 

Bütün bu anlattığım eğitimlere ve özel hediyelere sahip olarak hemen para kazanmaya başlayabilirsiniz. Eğer satış ortaklığı sistemi ile para kazanabileceğinize inanıyorsanız ve bu iş kafanıza yattıysa GooMass İnternetten Para Kazanma Kitini satın alarak bu işi nasıl yapacağınızı, püf noktalarını hemen öğrenmeye başlayabilirsiniz. 

Hiç yorum yok: