Sağlıklı ve Mutlu Bir Yaşam İçin Öneriler

3 Nisan 2017 Pazartesi

Master Kazanç Dijital Eğitim Seti İle İnternetten Para Kazanma Teknikleri ve Uygulama Yöntemleri

Şu an bu makaleyi okuyorsanız, ben sizin ne aradığınızı çok iyi biliyorum. Muhtemelen internetten para kazanma yöntemleri konusunda bir arayış içindesiniz. Birçok kişinin sanal dünyada para kazandığını biliyorsunuz ancak bunu nasıl yaptıkları hakkında hiçbir fikriniz yok. Yada bu işe biryerden başladınız lakin bir türlü istediğiniz sonuca ulaşamadınız. Büyük bir hayal kırıklığı içindesiniz. Eğer araştırma içindeyseniz bu makalenin sonunda istediğinizi alacaksınız yok eğer ikinci kategoride iseniz bunun sebeplerini hemen sıralayayım.

1. Seçmiş olduğunuz internetten para kazanma yöntemi başarısız bir yöntem.

2. Sadece Google aramaları ile bir takım bilgiler öğrendiniz ve bunları uygulamaya kalktınız, doğal olarak başarısız oldunuz.

3. Tek kuruş harcamadan para kazanmak istiyorsunuz. İnternetten para kazanma işinin nasıl yapıldığı konusunda hiçbir kaliteli eğitim alma veya bu işin yapan kişilerin önerilerine ulaşma ihtiyacı hissetmediniz.

4. Bu çok önemli!!! İnternetten para kazanma ile alakalı bir dijital eğitim seti ve ya kitap aldınız, bilgisayarınıza indirdiniz, içeriğinden birkaç şey okudunuz, yarım yamalak uyguladınız, beklemeye geçtiniz ve gelsin paralar hesabındasınız…

Daha çok beklersiniz. Benim de bir zamanlar yaptığım en büyük hatalardan birisi buydu. İnternetten para kazanma konusunda pekçok ürün satın aldım. Ancak bunları doğru düzgün okuyup, anlayıp uygulamak yerine ortasından kıyısından okumalarla birşeyler yapmaya çalıştım. Yinede buna rağmen ilk denemelerimde 1000 tl’ nin üzerinde bir para kazandım. Aslında satın aldığım ürünlerin parasını kat kat çıkardım. Ancak bu yeterli değildi. Sonra atalete düştüğümü farkettim. Sanki parayı ben değil satın aldığım ürün kazanacaktı. Ben internetten para kazanma işini benim için yapacak bir robot satın almamıştım, bu işi nasıl yapacağımı bana öğretecek olan bir eğitim satın almıştım. Doğal olarak bu bilgileri öğrenip uygulamazsam  elime hiçbir şey geçmeyecekti. Fakat yönergeleri yapma konusunda tembel davranıyordum. İnternetten para kazanma düşüncesi ile işe başlayan birçok kişinin bu tuzağa düştüğünü biliyorum. Tabii pek söylenmese ve konuşulmasada bu bir realite. İnsanlar genelde satın aldıkları ürünü veya sahibini kötülüyor ama ben kendi adıma söylüyorum bu koca bir yalan.

İnternetten para kazanmanın gerçek dünyada para kazanma ile hiçbir farkı yok. Her ikisinde de çalışmak zorundasınız. Bir beyaz eşya mağazası olan birisi satacağı eşyaları koysa ancak mağazayı hiç açmasa satış yapabilir mi, yada açtı diyelim yeni ürünler eklemese ve müşterilerine daha iyi hizmet vermek için bir çaba içine girmese başarılı olma ihtimali var mı? Bu soruya cevabınız hayır olsa gerek. İşte interneten para kazanma konusunda bazı insanların düşündüğü gibi yattığın yerden para kazanma olayı değildir. Tek farkınınız evinizin içinde bilgisayar başında olmanız ama bu çalışmayacağınız anlamına gelmiyor. Fikir, düşünce, yazı, makale, yöntem oluşturmak ve insanlara bunları anlatacak yolları keşfetmeniz gerekiyor ve bunu bir iki günde yaparak arkası gelsin deme şansınız yok. Hergün bilgisayar başında da olsa düzenli bir şekilde çalışmak zorundasınız. Bir blog açıp iki makale yazmayla binlerce insanın akın akın yazılarınızı okumaya geleceğini düşünmek aptallık değil de nedir. Ama maalesef böyle bir düşünceye kapılabiliyor insanlar. Ben deneyimlerime dayanarak şunu söyleyebilirim; en az bin makale yazmadan beklenti içine girmeyin.

İşin bir başka yönü ordan burdan duyduklarınızla ve yarım yamalak bilgilerle, Google yapacağınız aramalarla bu işi asla başaramazsınız. Belki istisna insanlar vardır ama zaman kaybı yaşadığınız gibi, hiçbirşey elde edememe olasılığı çok yüksek. Bu işi profesyonelce yapan insanların hazırlamış olduğu internetten para kazanma ile alakalı eğitim setlerini kesinlikle satın almalısınız. Bu işin lamı cimi yok. Bu eğitim setleri sayesinde işe onsıfır önde başlarsınız. Zaten piyasada isim yapmış ve ön plana çıkmış ürünler mevcut. İnternette yapacağınız birkaç arama ile bu ürünlerin tanıtım sitelerine ulaşabilirsiniz.

Ancak ben özellikle kendi alanında hiçbir rakip tanımayan, şu anda ücretsiz dağıtımı yapılmasına rağmen farkında olmayanların para vererek satın aldığı ve halen ençok satan ürünler arasında bulunan Web Sitesi Kurma Rehberi isimli ürününde sahibi olan Serdar YÜKSEL’ in Master Kazanç Dijital Eğitim Setini almanızı şiddetle tavsiye ederim. Serdar beyin ilk aldığım ürünü yukarda belirttiğim web sitesi kurma rehberiydi. O kadar memnun kalmıştım ki anlatamam. Zaten Serdar Beyi tanıyanlar ve ben uzun süredir internetten para kazanma konusunda çıkaracağı bu ürünü bekliyorduk. Eğer bu işi yapacaksanız kesinlikle sahip olmanız gereken yegane eğitim setidir.

Yeni başlayanlar veya kendini geliştirmek isteyenler için şiddetle tavsiye ediyorum. Ancak daha öncede belirttiğim gibi ‘’Allame-i Cihan’’ olsa iş yine sizde bitecek. Yeni başlayanlar öncelikle bu işi kafasına kazımalı. Ben ilk aşamada başka bir ürün tavsiye etmiyorum. Zaten işin içine girdikçe konu ile alakalı ne kadar ürün varsa almak isteyeceksiniz ve alacaksınız. Master Kazanç seti ile ilgili detaylı bir makaleme buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.



Hiç yorum yok: